KRITIČNO MIŠLJENJE

Neposredni namen učnega programa je razvoj kritičnega mišljenja. Kritično mišljenje je pojmovano zelo široko kot refleksija logičnih pravil, utemeljevalno mišljenje, analiza temeljnih pojmov, ki jih uporabljamo v vsakdanjem življenju, raziskovanje predpostavk in posledic obi- čajnih stališč in pogledov, ocenjevanje in vrednotenje, ustvarjalno reševanje problemov. Vsebinsko so predmet raziskave filozofski problemi mišljenja, njegovih zakonitosti, pojem človeka in medčloveških odnosov. Program je oblikovan tako, da se teme nadgrajujejo. Druga značilnost je samorefleksija – učenci na vsaki stopnji premislijo o doseženem, le-to povežejo z lastnimi izkušnjami in prehojenimi koraki programa. V program je prav tako neposredno vključeno razvijanje pozitivne samopodobe učencev in oblikovanje v raziskovalno skupino.

Zakaj?

Ker želimo spodbudit socialne, emocionalne in kognitivne sposobnosti pri otrocih.

Kako?

S pomočjo FZO: Filozofije z otroki in Biblio-preventive

Kdo?

Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru, novi oddelek za Filozofijo za otroke, … , ….