PROJEKT ŠTUDENTSKI IZZIVI

Člani projektne skupine

Eva Cvitanič, Smiljana Gartner, Veronika Jakelj, Tilen Jaušovec, Anemari Koletnik, Gala Očko, Jan Sever, Anže Valtl, Julia Vačun, Maja Vačun.

Informacije o možnostih predstavitev ali izvedbe FzO za vrtce, šole, knjižnice:

smiljana.gartner@um.si

maja.vacun@os-selnica.si

Enciklopedija osnovnih pojmov

Filozofija za otroke

Filozofija za otroke in biblioterapija sta podobni metodi, ki spodbujata socialno, emocionalno in kognitivno inteligenco. S pomočjo stimulacije (največkrat so zgodbe) spodbujamo in olajšujemo preiskovanje svojih emocij in stališč, različnih stališč, stališč in emocij drugih, se naučimo prepoznati dileme in probleme, jih preiskati, poiskati možne rešitve, presojati, se odločati in ovrednotiti. Pri tem je ob tesnobah in stiskah ključna verbalizacija ter verbalno razreševanje konfliktov znotraj sebe ali z drugimi.

Biblioterapija

Filozofija za otroke in biblioterapija sta podobni metodi, ki spodbujata socialno, emocionalno in kognitivno inteligenco. S pomočjo stimulacije (največkrat so zgodbe) spodbujamo in olajšujemo preiskovanje svojih emocij in stališč, različnih stališč, stališč in emocij drugih, se naučimo prepoznati dileme in probleme, jih preiskati, poiskati možne rešitve, presojati, se odločati in ovrednotiti. Pri tem je ob tesnobah in stiskah ključna verbalizacija ter verbalno razreševanje konfliktov znotraj sebe ali z drugimi.

COVID

Strokovnjaki že opozarjajo, da so otroci in mladostniki v šolah pasivni, asocialni, psihološko bolni. Učitelji opažajo, da se povečujejo težave v medsebojnih odnosih, pretiran individualizem, težave z zbranostjo in s spoštovanjem šolskih pravil. Pri tem so opažanja in ugotovitve najpogosteje vezane na učence zadnje triade in pa na srednješolce. Pozabljamo pa na otroke v starosti 6 do 9 let.