PROJEKT ŠTUDENTSKI IZZIVI
NASLOV PROJEKTNE NALOGE: Olajševanje tesnob otrok v COVID času s filozofijo za otroke in biblioterapijo
ČAS IZVAJANJA: 1. 3.–30. 6. 2022
KRAJ IZVAJANJA: Filozofska fakulteta UM in Osnovna šola Selnica ob Dravi
ČLANI PROJEKTNE SKUPINE:
- Eva Cvitanič – študentka filozofije in pedagogike
- dr. Smiljana Gartner – pedagoška mentorica
- Veronika Jakelj – študentka razrednega pouka
- Tilen Jaušovec – študent razrednega pouka
- Anemari Koletnik – študentka psihologije
- Gala Očko – študentka predšolske vzgoje
- Jan Sever – študent angleščine in filozofije
- Anže Valtl – študent razrednega pouka
- Julia Vačun – študentka pedagogike in sociologije
- Maja Vačun – delovna mentorica
NA KRATKO O PROJEKTU:
Vsebina in namen projekta:
- Olajševanje stisk otrok in povezovanje v skupnost, kjer se bodo počutili varno, slišano in spoštovano. Hkrati smo želeli krepiti njihovo pot do avtonomnosti, tako da bi usvojili dovolj osnov za kritično razmišljanje, presojanje slišanih in pridobljenih informacij in odločanje. Zaradi raznovrstnih informacij v družbi in med ljudmi je bilo ključno, da so se učili slišati, razmisliti ter ubesediti, izreči strinjanje, predvsem pa nestrinjanje.
- Seznanitev in spoznava študentov, kako prepoznati realne izzive okolja, spoznava dveh različnih metod, ki lahko pomagata pri reševanju prepoznanega izziva, ter okrepitev in pridobitev kompetenc, ki bodo pomagale študentom pri delu in pri pridobitvi potencialnih delodajalcev.
- Pričakovan rezultat je bil končni izdelek (zloženka), ki ga bomo lahko uporabljali za predstavitev po knjižnicah in drugih osnovnih ter srednjih šolah ter jih bodo lahko po nadaljnjem uvajanju v omenjeni metodi uporabljali še drugi za seznanitev ter potencialno predstavitev ter izvajanje olajševanja s pomočjo FZO.
Študenti so v okviru projekta:
- Prevajali zgodbe (zgodbe so stimuli pri pristopu za olajševanje stisk. Zgodbe morajo biti takšne, da vključujejo in omogočajo slišati več glasov oz. stališč, hkrati pa dovolj odprte, da nam omogočajo razmislek), iskali drugačne stimule, igre za preseganje začetnega stresa.
- Sodelovali na predavanju in delavnici spremljanje projektnega dela z Asano, ki jo je organiziral oddelek za izobraževanje in študij na UM. S študenti smo pričeli uporabljati ta program, kar je omogočilo učinkovito izvajanje projekta, prav tako pa je to tudi nekaj, kar bodo lahko študenti uporabljali v nadaljevanju študija in kariere.
- Prebiranje literature, priprava predstavitve prebrane literature in predavanja ter izvedene delavnice obeh mentoric za seznanitev članov projektne skupine z obema metodama.
- Opazovanje z udeležbo, hospitiranje, analiziranje in izvajanje delavnic z otroki ter s tem predpostavljeno lajšanje njihovih stisk.
- Priprava in uporaba anketnih vprašalnikov za preverjanje prej – potem stanja in učinkov metode.
NEKAJ FOTOUTRINKOV – FILOZOFSKA FAKULTETA MARIBOR
NEKAJ FOTOUTRINKOV – OSNOVNA ŠOLA SELNICA OB DRAVI